3.2.14

Vurun Vurun Ölmedi!

Nasıl döverek öldürebilir bir insan bir insanı, ne denli bir suç işlemiş olması lazım ki o kadar gaddarlaŞtırabilsin
karşısındakini ? ''Ağaçları kesmeyin,Özgürlük istiyoruz,Avm istemiyoruz'' diye slogan atmış olması,bu yüzden yollara
düşmesi yeterli midir bu gaddarlaşmaya? 
        
      ''VURMAYIN ÖLDÜM'' diyene bir tekme daha atmak nasıl bir kansızlıktır.Ellerine silah alıp tektek vursa o anası
babası sizi,biz ''katil'' diyebilir miyiz o anaya,babaya? Hala süren duruşmada suçsuz çıksanız,siz o ellerinizle evlatlarınıza
lokma yedirirken katlettiğiniz çocuk gelmez mi aklınıza ? 

      Şaşırdınız mı bugün öldürdüğünüz delikanlı için, birsürü delikanlıyı dirilttiğinizi görünce? Öyle olmuyormuymuş o işler? Birini 
vurunca bini mi geliyormuş insanın üstüne? Size de sağlık olsun, gaddarlığınıza da sizler olmasanız Ali'lerin,Deniz'lerin elmas gibi
yürekleri bu denli parlayamazdı. Hiç tanımadığımız bu adamları, en yakınımız gibi sizin sayenizde yüreklerimize kazıdık. 2 kardeşten 3
kardeş oldu kimimiz, kimimiz 4ken 5, sağolun. 

      Rahat Uyu Ali... 

      En büyük KORKUN KORKMAK olsun hep, Ali İsmail KORKMAZ.Biz korktuk,ben korktum o gazlardan.. Ben güvenli caddemde 2 saat yürüyüp evime geldiğimde sen benim ve tüm korkanların adıma da Korkmadan girdin o sokağa. Korkmadan ebediyen kaldın orda.Şimdi çok korkuyor sokaktaki insansılar,dinleri titriyor.Korktukları mezar kadar dar bir yer değil daha geniş,senle hiç kıyaslanamazlar,sen 
KORKMA ALİ...